
Назва команди:
#unigender
Учасники команди:
1) Белкот Марія Олександрівна
Стать: Жіноча. День народження: 25 Вересня, 1999
2) Гончарова Юлія Ігорівна
Стать: Жіноча. День народження: 22 Грудня, 1999
3) Воронецький Олександр Віталійович
Стать: Чоловіча. День народження: 15 Січня, 1998
4) Зеленкова Валерія Вікторівна
Стать: Жіноча. День народження: 21 Квітня, 1999
5) Артем'єв Микита Олександрович
Стать: Чоловіча. День народження: 5 Січня, 1999
Регіон: Київська область
Коротка назва інновації: #unigender
Тип інновації: Інновація для прав людини
Тематика: інше
Короткий опис:
Ідея нашого проєкту - соціальна реклама, направлена на боротьбу зі стереотипами та залучення соціуму до обговорення питань гендерної рівності. Наша мета - довести чоловікам, що гендерна рівність - не синонім до слова фемінізм їм також потрібно боротися зі стереотипами та упередженним ставленням.
Повний опис:
Проєкт #unigender
Тема: боротьба зі стереотипами (особливість проєкту – боротьба зі стереотипами щодо чоловіків та їхньої поведінки).
Проблематика: проєкт має на меті звернути увагу суспільства до проблем гендерної нерівності, але на відміну від інших проєктів зі схожою тематикою, ми хочемо показати, що гендерна нерівність – це не лише про жінок, що чоловіки теж страждають від стереотипів та упередженого ставлення. Наприклад, показати, що це нормально, коли чоловіки беруть декретну відпустку, користуються послугами косметолога, займаються хатніми справами, беруть прізвище дружини тощо. Цей проєкт зверне увагу чоловіків до проблем гендерної нерівності, дозволить краще зрозуміти жінок, які відстоюють свої права та можливості, адже не зважаючи на наявність стереотипів щодо чоловіків, все таки статистика показує, що жінки відстають від чоловіків у багатьох областях, включаючи освіту, можливості на ринку праці, представленість у політиці, платні за рівноцінну роботу.
Цільова група: люди, які мають упереджене ставлення до певних дій чоловіків; люди, які не до кінця розуміють поняття гендерної рівності/гендерних стереотипів та ролей.
План реалізації: створення сторінок у Facebook, Instagram та Youtube, наповнення фото- та відео-контентом, створення відео-соціальної реклами, SMM просування сторінок, проведення конкурсу-розіграшу футболок.
Термін та місце реалізації: 6 місяців із можливістю продовження, соціальні мережі.
Очікувані результати: зміна сприйняття, підвищення зацікавленості суспільства у питаннях рівності, здоровий гендерний баланс, 100 учасників конкурсу, 100 футболок, 5000 фоловерів, збільшення кількості партнерів – громадських організацій/інших кампаній.
Презентація:Перейти до презентації
Пошта: mariabelkot25@gmail.com
Контактна особа: Марія Белкот