U-inn – Молодіжні інновації для демократії та прав людини
  • Про U-Inn 2.0
    • Про програму
    • Етапи U-inn 2.0: RELOAD
    • Умови участі в U-inn 2.0: RELOAD
    • Якою має бути U-inn 2.0: RELOAD інновація
    • Приз
    • Критерії оцінювання
    • Як запустити інновацію разом з U-inn 2.0: RELOAD
    • Принципи інновації від UNDP
    • Партнери
    • Ментор/ки
  • Подати інновацію
  • Банк інновацій
  • FAQ
  • Новини
  • Контакти

U-MobLab

by Kateryna Ihnatenko 1 Серпня, 2019 No Comments

Назва команди:

MediationTeam

Громадська організація: Громадська організація "Просвіта".

Учасники команди:

1) Боровенська Ірина Іванівна

Стать: Жіноча. День народження: 23 Липня, 1987

2) Лимар Карина Олексіївна

Стать: Жіноча. День народження: 29 Грудня, 1999

3) Ігнатенко Володимир Сергійович

Стать: Чоловіча. День народження: 4 Жовтня, 2002

Регіон: Луганська область

Коротка назва інновації: U-MobLab

Тип інновації: Інновація для Донбасу

Тематика: розбудова миру

Короткий опис:

Це створення молодіжної команди навчених медіації молодих людей на чолі з більш досвідченим ментором, які проведуть 4 одноденних сесій для учнів загальноосвітніх закладів м. Старобільська та 4 одноденних сесій для вчителів загальноосвітніх закладів з метою навчення їх основам вирішення конфліктів

Повний опис:

Мета: навчити учасників тренінгу процесам шкільної медіації, ненасильницькому спілкуванню та підвищити їх обізнаність щодо прав і свобод людини. Сприяти в оволодінні практичними навичками розв’язання конфліктів у шкільному середовищі через навчання учнів, вчителів, соціальних працівників, шкільних психологів та представників адміністрацій шкіл неформальним методам просвітницької роботи та фасилітації.
Місія. Під час проекту ми хочемо налагодити майбутню генерацію тренерів, які будуть впроваджувати проекти з неформальної освіти та прав людини в своїх громадах, що сприятимуть поглибленню демократичних процесів та залученню місцевих мешканців до спільних заходів, а в результаті, до процесу прийняття рішень.
Тренінгові сесії для вчителів будуть містити чотири модулі. Перший з них направлений на вивчення прав та обов’язків. Другий та третій – вивчення комунікації та способів вирішення конфліктів. Четвертий модуль – знайомство з основами медіації та відпрацювання кейсів.
Сесії для дітей матимуть спільну тематику з тренінгом для вчителів але з різними формами подання матеріалу (планується проведення в ігровому стилі з застосуванням енерджайзерів, рольових ігор, «криголамів», деякі методики форум-театру). Матеріал буде засвоюватися завдяки практиці, на кшталт форум-театру. Діти презентують свої методи вирішення соціальних проблем. Вчителі - представляють «перед очі» дітей своє бачення шкільних проблем.
Підготовка тренінгу передбачає кілька етапів:
- - Розробку методології
- - Відбір учасників
- Проведення чотирьох сесій для вчителів та для учнів
- Менторська допомога
- – Вивчення фідбеків учасників та порівняння спільного та розбіжного в засвоєнні матеріалу вчителями та учнями для врахування та розробки нових проектів та тренінгів.
Для більш якісної передачі матеріалів одна тренінгова сесія розрахована від 20 до 30 учасників.
Очікувані результати
Навчено приблизно 30 вчителів та спеціалістів з захисту дітей та 30 дітей віком від 15 до 17 років, які будуть впроваджувати стратегії розв’язання та вирішення конфліктів у своїх школах та громадах.
Проведено 4 тренінгові сесії для вчителів та 4 тренінгові сесії для школярів віком 15-17 років.
Необхідні для реалізації проекту ресурси, орієнтовний обсяг необхідного фінансування
Ресурси – матеріальні кошти (проїзд, проживання та харчування тренера, харчування учасників, друк матеріалів, оренда приміщення), тренери, організаторські здібності.
Розповсюдження результатів проект. Будуть опубліковані пости на сторінках учасників тренінгу у соціальній мережі Фейсбук
Ризики:
- Залучення тільки одного тренера, через зайнятість другого.
- Зменшення активності учасників.
- Недостатнє висвітлення анонсу.
- Термін реалізації проекту може бути довшим, ніж заплановано.
- Проект може не достатньо вплинути на створення системи медіації в школах південних областей.
- Активність по проекту одразу зменшиться одразу по його закінченню.
Шляхи подолання ризиків:
-Краще планувати бюджет, враховувати всі можливі логістичні аспекти.
- Спланувати графік проведення заходів й періодично моніторити його виконання.
- Враховувати графік навчального процесу в школах при плануванні заходів.
- Після публічних заходів, за тиждень ми “поміряємо” вплив проекту через особисті інтерв’ю учасників та зміни що і з ними відбулися. Самі учасники проекту будуть мати постійну комунікацію і зможуть далі працювати разом.
- Щодо учасників публічних заходів то багато хто із ним зможе відчути свою громаду із іншої сторони, відчути емпатію та можливості співпраці для спільного росту. Проект буде хорошим прикладом для інших організації, як можна через креативні, мистецькі форми торкатися та шукати рішення гострих проблем соціуму. Ми очікуємо хороших історій успіху, які можна буде демонструвати іншим організаціям та людям
- Буде створена окрема Facebook сторінка проекту, учасники заходів через різного роду соціальні мережі будуть робити пости із хештегом#peacedialog

Змістовна структура тренінгового циклу навчання
Програма сесій для вчителів/ учнів
Модуль 1. Коротко про права людини.
Що таке права людини? Якими є права людини?
Вправа «ОСТРІВ». Мета: надати знання про права людини спеціалістам, які працюють у сфері освіти
Презентація: Права людини: 9 повідомлень при роботі з групою.
Вправа «Дізнайся про свої права»
Модуль 2. Навички порозуміння з собою та іншими
Ефективне спілкування. Засоби міжособистісної комунікації.
Робота в групах канали комунікації.
Вправа «Стилі спілкування».
Формування упереджень, різниця у сприйнятті інформації:
Що впливає вашу поведінку та ставлення до інших? Як ми сприймаємо інформацію та які висновки робимо, і чому?
Інформаційне повідомлення «Переваги і недоліки різних стилів спілкування. Ненасильницьке спілкування як метод»
Модуль 3. Поняття конфлікту. Конструктивне вирішення конфліктів.
Як ми можемо знати, що ми почули іншу людину та дійсно зрозуміли її? Як нам бути впевненими що нас почули? Чому це важливо? Як ми можемо знати, що ми почули іншу людину та дійсно зрозуміли її? Чому це важливо.
Презентація «Медіація у конфліктах»
Вправа «Акваріум»
Модуль 4. Базові засади медіації
Презентація «Базові навички медіатора»
Інформаційне повідомлення «Відновні практики у школах».
Робота з кейсами.
Підведення підсумків. Рефлексія. Отримання відгуків учасників. Заповнення анкет зворотного зв’язку.

Після проведення тренінгових сесій, планується менторська підтримка та надання міні-грантів для учасників проекту.

Пошта: prosvita92704@ukr.net

Телефон:+380676226449

Контактна особа: Ігнатенко Катерина

  • Previous Гастрольний тур по Україні Театру “Аріадна” з показом вистави Приборкання норовливої, нечуючі актори4 роки ago
  • Next Мікрорішення макропроблем4 роки ago

Пошук

Останні новини

  • На U-inn 2.0 Fest молодь розробила порядок денний для влади
  • Фестиваль молодіжних інновацій U-inn 2.0 Fest вже 10 вересня! Долучайтесь!
  • Активізація молоді Тернополя: портал та паспорт волонтера
  • Інформаційний хаб для Донбасу: як створити платформу можливостей
  • Через гру до примирення та реінтеграції Донбасу

Вікторина

Про U-inn

Програма молодіжних інновацій U-inn реалізується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії в рамках проекту “Громадянське суспільство для посилення демократії та прав людини”. Перший сезон програми відбувся в 2017 році. Вся інформація доступна на сайті 2017.uinn.org.ua. З травня 2019 року по лютий 2020 року запланований другий сезон програми.

Знайдіть нас

Адреса
Київ, вул. Еспланадна 20

Години
Понеділок—П’ятниця: 9:00–17:00
Субота та Неділя: Вихідний

Архів

Банк інновацій 2017

2023 U-inn – Молодіжні інновації для демократії та прав людини.