
Назва команди:
Міжнародний центр дослідження проблем безпеки
Громадська організація: Так, Міжнародний центр дослідження проблем безпеки.
Учасники команди:
1) Кореньков Олександр Олександрович
Стать: Чоловіча. День народження: 6 Квітня, 1987
2) Конопкін Артем Генадійович
Стать: Чоловіча. День народження: 26 Липня, 1988
3) Тихонова Анастасія
Стать: Жіноча. День народження: 27 Листопада, 1987
Регіон: Київ
Коротка назва інновації: Настільна гра «Деокупація Донбасу»
Тип інновації: Інновація для Донбасу
Тематика: Інновація для Донбасу
Короткий опис:
Мета проекту:
Створити просту доступну і цікаву ігрову модель для пошуку і обговорення можливих варіантів невійськового вирішення конфлікту на Донбасі.
Ознайомити учасників гри з можливістю впливу на політику держави в сфері реінтеграції окупованих територій Донбасу.
Повний опис:
Цільова аудиторія: внутрішньо переміщені особи, представники органів державної влади, лідери громадської думки, журналісти, активісти громадського сектору тощо.
Ми пропонуємо використати переваги гейміфікації та власний досвід в розробці ігор для вирішення цієї проблеми. Настільна гра дозволить:
- презентувати широкому загалу доступну модель для пошуку інструментів вирішення конфлікту.
- залучити до публічної дискусії широкі верстви суспільства.
- дозволить врахувати інтереси не тільки окремих державних структур, але і інших, недержавних авторів у процесі вирішення конфлікту.
- запустить широке обговорення альтернативних, невійськових інструментів вирішення конфлікту.
- надає інформацію для подальшого розвитку ініціативи.
Розширення переліку наявних інструментів, які можуть використовувати не тільки військові та політики, але і інші зацікавлені у вирішенні конфлікту сторони, в першу чергу громадськість.
Залучення та включення в процес обговорення шляхів вирішення конфлікту нових учасників, які раніше, в силу закритості та складності процесу обговорення сценаріїв де окупації Донбасу, не мали змоги долучитися.
Широке інформаційне висвітлення процесу громадського, паралельно із політичним та військовим, обговорення та пошуку шляхів вирішення конфлікту.
Презентація нових, раніше не залучених інструментів для пошуку шляхів вирішення конфлікту, в першу чергу гейміфікації та нових інформаційних технологій.
Настільна гра – це ефективний і доступний інструмент у пошуку шляхів вирішення складної проблеми.
Унікальність ідеї полягає у використанні гейміфікації як ефективного та нового інструменту у вирішенні серйозних соціально-політичних проблем. Формат гри дозволяє не просто швидко та доступно донести до учасників саму суть проблеми та надати їм інструментарій для самостійного пошуку її вирішення, але і залучає до цього процесу нові, до того, пасивні та позбавлені такої можливості, верстви та групи.
Із власного досвіду реалізації подібних проектів, ми переконалися в тому, що формат настільної так званої «серйозної гри» дозволяю відкрити нові ідеї та ініціативи, швидко та ефективно пояснити учасникам історії та причину проблеми. Також ми комбінуємо офлайн-гру із перевагами соціальних мереж та нових інформаційних рішень, як наприклад чаботи. Ця комбінація дозволяє охопити більшу аудиторії та глибше залучити її до спільного процесу вирішення проблеми.
Контактна особа: Олександр Кореньков