Назва команди:
МедіаSTYLE
Громадська організація: ІГ.
Учасники команди:
1) Боровська Наталія Миколаївна
Стать: Жіноча. День народження: 22 Жовтня, 1987
2) Гладиш Сергій Сергійович
Стать: Чоловіча. День народження: 5 Грудня, 1987
3) Єрьоміна Юлія Дмитрівна
Стать: Жіноча. День народження: 7 Жовтня, 1993
Регіон: Донецька область
Коротка назва інновації: МедіаЛАБ
Тип інновації: Інновація для Донбасу
Тематика: громадська безпека і соціальна згуртованість
Короткий опис:
Створення медіалабораторії для молоді, яка дозволить надати учасникам базові знання зі зйомки та монтажу відео. По закінченню учасники зможуть змонтувати власне відео на соціально-важливу тематику.
Проект дозволить:
- надати практичні навички;
- побачити зріз актуальних проблем, які хвилюють молодь.
Повний опис:
Медіалабораторія має на меті надати школярам-підліткам навички в сфері створення якісного відеоконтенту. Згідно статистики майже кожен підліток намагається вести блог на youtube та в інших соцмережах, при цьому часто туди потрапляє не надто якісний контент. Медіалабораторія прагне навчити знімати та монтувати якісні відеоролики. При цьому фінальним завданням стане підготовка власного ролика на суспільно-важливу тему - від творчого самовираження і освітньої реформи до гострих екологічних питань. Це особливо актуально для розуміння проблем, які турбують молодь у регіоні, наближеному до бойових дій.
Таким чином, проект буде вирішувати наступні проблеми:
1. Покриє нестачу неформальної освіти для молоді.
2. Дасть підліткам практичні навички, які можуть бути застовані ними для подальшого навчання або роботи.
3. Залучить молодь до суспільно-важливих питань функціонування громади.
4. Покаже зріз питань та потреб молоді - це можуть бути екологічні проблеми, реформа освіти, медична реформа, культурне дозвілля, тощо.
Реалізація проекту Медіалабораторії включає наступні задачі:
1) проведення інформаційної кампанії серед старшокласників загальноосвітніх шкіл Краматорська;
2) опрацювання очікувань серед учасників проекту;
3) покрокові практичні заняття;
4) розробка відео та презентація робіт;
5) розповсюдження матеріалу та заохочення учасників.
Як наслідок:
- до проекту будуть залучені щонайменше 60 учнів старших класів, які отримають практичні знання та навички;
- буде зроблено щонайменше 30 відеороликів про ситуації, які турбують підлітків (враховуємо вирогідний відсоток) - в подальшому матеріал може бути використано в якості зрізу потреб молоді та вирішення локальних проблем;
- створений відеоконтент буде розповсюджено в соцмережах - заплановане щонайменше 100-тисячне охоплення аудиторії.
Важливо зазначити, що проект може бути імплементований в інших громадах.
Контактна особа: Боровська Наталія Миколаївна