U-inn – Молодіжні інновації для демократії та прав людини
  • Про U-Inn 2.0
    • Про програму
    • Етапи U-inn 2.0: RELOAD
    • Умови участі в U-inn 2.0: RELOAD
    • Якою має бути U-inn 2.0: RELOAD інновація
    • Приз
    • Критерії оцінювання
    • Як запустити інновацію разом з U-inn 2.0: RELOAD
    • Принципи інновації від UNDP
    • Партнери
    • Ментор/ки
  • Подати інновацію
  • Банк інновацій
  • FAQ
  • Новини
  • Контакти

Курс вебінарів “Ефективне виробництво молока та кооперація”

by Lena 24 Липня, 2019 No Comments

Назва команди:

Благодійна організація "Львівська аграрна дорадча служба"

Громадська організація: Благодійна організація "Львівська аграрна дорадча служба".

Учасники команди:

1) Максимець Христина

Стать: Жіноча. День народження: 30 Квітня, 1989

2) немає

Стать: Інше. День народження: 1 Серпня, 2019

3) Володимир Вовк

Стать: Чоловіча. День народження: 26 Квітня, 1984

Регіон: Львівська область

Коротка назва інновації:

Тип інновації: Інновація для інклюзивності

Тематика: посилення соціального діалогу та порозуміння, видимості та залученості вразливих груп

Короткий опис:

Ідея технологічних вебінарів для сільської молоді і жінок, що займаються або хочуть займатися виробництвом молока виникла, щоб надати безкоштовну дистанційну можливість отримати практичні знання,навчаючись вдома тоді, коли зручно і не витрачаючи коштів на добирання до центрів навчання та часу на це.

Повний опис:

Ціль:
- підвищити рівень прибутковості виробництва молока за рахунок впровадження сучасних технологічних практик за рахунок дистанційного навчання
- підвищити рівень обізнаності сільської молоді і жінок у питаннях кооперації
-підвищити мотивацію молоді і жінок до самореалізації у сільській місцевості

Завдання:
1.Провести зустріч із головами ОТГ та потенційними слухачами і слухачками дистанційного навчання.
2.Організувати команду тренерів та спеціалістів для створення вебінарів
3.Провести рекламну компанію у школах, громадах.
4.Придбати необхідні технологічні матеріали (відеокамера, штатив)
5.Провести навчальні тренінги щодо навиків користування вебінарами
6.Організувати 15 короткотривалих технологічних вебінарів,які будуть доступними у будь-який час для користувачів, з врахуванням сучасних практик та реальної ситуації у селі. (На основі роботи реальної молочної ферми та кооперативу)

План:
1.Провести зустріч із командою щодо розподілу відповідальності та обов'язків - І половина жовтня 2019.
2. Сформувати перелік 15 тем по питаннях: "виробництво молока", "управління молочною справою", "жіноче лідерство", "особиста ефективність та менеджмент" "кооперація" - ІІ половина жовтня 2019 року.
3.Підготовка презентації проекту - І половина листопада 2019 року.
4.Робота із тренерами та спеціалістами щодо написання плану та сценаріїв вебінарів - листопад-грудень 2019 року.
5.Купівля обладнання - І половина січня 2020 року.
6.Презентація Проекту у місцевих громадах, школах та районних управліннях аропромислового розвитку - ІІ половина січня 2020 року
7. Створення соціальної сторінки, популяризація та просування в Інтернеті інформації про Проект - протягом усього періоду.
8. Запис першого вебінару на базі сімейної молочної ферми - І половина лютого 2019 року.
9.Запис усіх 15 вебінарів - березень-липень 2020 року
10.Початок реалізації комерційної діяльності - вересень 2020 року.

Очікувані результати:
ЯКІСНІ:
1. Учасниці і учасники будуть професійно компетентними у питаннях виробництва молока та кооперації.
2.Учасники та учасниці за рахунок реалізації знань зможуть підвищити рівень своєї фінансової спроможності
3.Активне залучення молоді та жінок до розвитку власного професійного потенціалу
КІЛЬКІСНІ:
1.не менше 50 осіб отримали безкоштовний доступ до дистанційного навчання.
2.10% від учасників започаткували власну молочну справу
3. Кількість відвідувань соціальної сторінки - 500 осіб
4.10% учасників та учасниць дистанційного навчання активно працюють у кооперативі та розвивають його.

Контактна особа: Христина

  • Previous Студія звукозапису “Казкарка”4 роки ago
  • Next #unigender4 роки ago

Пошук

Останні новини

  • На U-inn 2.0 Fest молодь розробила порядок денний для влади
  • Фестиваль молодіжних інновацій U-inn 2.0 Fest вже 10 вересня! Долучайтесь!
  • Активізація молоді Тернополя: портал та паспорт волонтера
  • Інформаційний хаб для Донбасу: як створити платформу можливостей
  • Через гру до примирення та реінтеграції Донбасу

Вікторина

Про U-inn

Програма молодіжних інновацій U-inn реалізується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії в рамках проекту “Громадянське суспільство для посилення демократії та прав людини”. Перший сезон програми відбувся в 2017 році. Вся інформація доступна на сайті 2017.uinn.org.ua. З травня 2019 року по лютий 2020 року запланований другий сезон програми.

Знайдіть нас

Адреса
Київ, вул. Еспланадна 20

Години
Понеділок—П’ятниця: 9:00–17:00
Субота та Неділя: Вихідний

Архів

Банк інновацій 2017

2023 U-inn – Молодіжні інновації для демократії та прав людини.