Назва команди:
Львівське Опілля
Громадська організація: Молодіжна Громадська Організація "П'ятниця".
Учасники команди:
1) Блінова Світлана Миколаївна
Стать: Жіноча. День народження: 24 Листопада, 1991
2) Уський Максим Володимирович
Стать: Чоловіча. День народження: 20 Червня, 1994
3) Блінов Олег
Стать: Чоловіча. День народження: 24 Листопада, 1989
Регіон: Львівська область
Коротка назва інновації: Гіперлокальне медіа "Львівське Опілля"
Тип інновації: Інновація для доброчесності
Тематика: Інновація для доброчесності
Короткий опис:
У Львівському Опілля є все - річка, ліси, хутори і мальовничі села. Але все це нищить місцева влада.
Місцева молодь об'єдналася у ініціативну групу та долучає місцевих мешканців до боротьби.
Ми створимо гіперлокальне медіа для контролю дій місцевої влади і висвітлюватимемо прозоро їх роботу.
Повний опис:
Львівське Опілля – це неймовірний регіон сіл за 20 кілометрів від Львова. Тут є все – річка, ліси, хутори і мальовничі села. Але місцева влада все це нищить і розкрадає.
Місцева молодь об’єдналася у ініціативну групу, аби захистити свій регіон. І, звісно, це – комплекс дій. Ми відкликали депутатку одного із сіл (перший випадок у Львівській області), яка була причетною до багатьох махінацій. Звертаємося до правоохоронців, досліджуємо виділені землі і чи цільово їх використовують. Зокрема, відкрито кримінальну справу щодо незаконного автошроту. А також ми зупинили безпрецедентну крадіжку фактичної цілої гори (її зрізали заради піску та каменя).
Для моніторингу та висвітлення дій місцевої влади, недобросовісного бізнесу, а також більшої залученості мешканців у процеси – ми створимо гіперлокальне медіа, де досліджуватимемо проблеми, дії влади та пропонуватимемо шляхи розвитку.
Ціль: Моніторинг та висвітлення роботи місцевої влади
Задачі:
- Створити гіперокальне медіа та сторінки у соцмережах, групи, де мешканці самі зможуть ділитися контентом (до прикладу – якщо вони стали свідками крадіжки лісу)
- Серія мультимедійних розслідувань проблем регіону
- Он-лайн стріми засідань сесій та виконкомів органів місцевого самоврядування
- Створення онлайн інструментів «Гарячих ліній» для реагування органами місцевого самоврядування
- Інформування мешканців про нові можливості комунікації офлайн - шляхом плакатів у відділеннях Укрпошти, які є осередком інформування у селах
Очікувані результати:
- Понад 5000 унікальних читачів в місяць
- 10 мультимедійних розслідувань щодо гострих проблем регіону
- Понад 20 відео-стрімів важливих засідань ОТГ регіону та сільських рад регіону
- Понад 5000 активних учасників у локальних групах в соціальних мережах
- 10 мультимедійних репортажів
Як підсумок, ми розраховуємо на те, що публічність вплине на прозорість роботи органів місцевого самоврядування. ІТ рішення допоможуть нам швидше та економніше поширювати інформацію.
Стейкхолдери:
- Місцева влада
- Місцева молодь, яку необхідно заохотити не виїжджати з сіл та розвиватися тут
- Мешканці, які цікавляться розвитком регіону
- Потенційні інвестори у регіон
Сталість проекту
Команда ініціативної групи активно працює вже понад півроку. У кожного – необхідний досвід. До прикладу, Світлана Блінова – має досвід у заснуванні медіа та міжнародного медіафоруму, Олег Блінов – аналітик публічних закупівель та судовий експерт у сфері землі та будівництва, Максим Уський – ІТ – фахівець.
Тим часом ми налагоджуємо співпрацю із іншими донорськими організаціями, зокрема, щодо розвитку регіону – вже починаємо співпрацю із схожим регіоном у Німеччині.
А також працюємо над створенням кластеру відповідальних підприємців Львівського Опілля, які можуть також організаційно підтримувати інституційну діяльність проекту.
Відтак, ми можемо бути впевненими у своїй ресурсній спроможності реалізувати цей проект.
Прототипи елементів проекту:
- Онлайн Гаряча лінія: https://www.facebook.com/groups/hotline.lviv/
Це простий спосіб інформування влади про проблеми. Так як обмін інформацією дуже швидкий, влада не може ігнорувати чи тижнями відповідати на інформаційні запити.
- Мультимедійні репортажі та стріми. Як досвід ми можемо використати формати Громадського телебачення та проекту «Українці». Однак, продукти будуть унікальними, адже досліджуючи якусь тему – часом необхідно зробити інфграфіку, а деколи – відеоролик, або і комплекс продуктів.
Гіперлокальне медіа. Прикладів таких медіа багато, зокрема один із них – британський https://brixtonblog.com/category/news/?cn-reloaded=1.
Однак, ми створимо таку платформу, яку можна потім використовувати і для інших невеликих громад.
Пошта: sv.kr.lviv@gmail.com
Контактна особа: Світлана Блінова