
Назва команди:
КАКТУС
Громадська організація: КАКТУС - Громадські Ініціативи в Українському Стилі.
Учасники команди:
1) Наліжита Тетяна Андріївна
Стать: Жіноча. День народження: 22 Січня, 1997
2) Жилінська Євгенія Сергіївна
Стать: Жіноча. День народження: 25 Травня, 1997
3) Балєсний Микита Вікторович
Стать: Чоловіча. День народження: 29 Жовтня, 1998
4) Огаджанян Арсен Альбертович
Стать: Чоловіча. День народження: 16 Січня, 1998
Регіон: Київська область
Коротка назва інновації: Hackathon for Equality
Тип інновації: Інновація для інклюзивності
Тематика:
Короткий опис:
Hackathon for Equality - три-денний гейміфікований хакатон, де учасники розроблять соціально-відповідальні ігри направлені на протидію дискримінації та поширення ідей рівності та інклюзивності в своїх громадах. Весь проект складається з трьох освітніх заходів, що будуть проведені в різних містах.
Повний опис:
Формат та інноваційність: 3-денний соціальний хакатон - захід, на якому учасники проходять інтенсивний курс тренінгів з питань протидії дискримінації, поширення ідей рівності та інклюзивності і створення соціальних ігор. Тренінги насичені обговореннями, брейнстормінгами, прототипуванням і тестуванням ідей, практичною роботою. Продуктом проведення хакатону є соціальні ігри. В останній день всі розроблені ігри будуть тестуватись на відкритому заході, де пересічні громадяни долучаться до ігрового процесу. Соціальна гра - це альтернативний формат соціального проекту, що може існувати в онлайн або офлайн формах та демонструє підвищену ефективність в роботі з цінностями та моральними установками, особливо з молоддю. В Україні соціальні ігри є новинкою, хоча вже зявились перші спроби використання цього формату (http://radnyk.org/noviny/yak-mozhna-otrimati-nastilnu-sotsialnu-gru-buti-zhinkoyu/). Соціальні ігри - дуже цікавий для нас продукт роботи, так як вони вимагають менше ресурсів для створення, легше заохочують потрібну аудиторію до участі (в ігри прийдуть грати люди що спочатку не зацікавлені і не обізнані в темі, але бажають долучитись до ігрового заходу), також завдяки розміщенню на сайті та в соц мережах - кожну гру зможе організувати будь-хто бажаючий в своїй громаді в будь-якому куточку України, і це розширює аудиторію впливу проекту значною мірою.
Наша ціль: Створити мережу активних людей, що поважають свободи та права людей і просуватимуть ідеї рівності та інклюзивності в своїх громадах через втілення тематичних соціальних ігор і залученню в них учасників
Наші завдання: Організувати три 3-денних хакатони, на яких ми надамо учасникам потужну теоретичну базу в питаннях природи дискримінації, протидії дискримінації, захисті прав меншин та навчити їх користуватись інструментом соціальних ігор. Допомогти учасникам розробити ігри та організувати їх проведення. Надати доступ до розроблених ігор у нас на сайті і допомогти всім бажаючим відтворити ці ігри в їх громадах.
Наш план: Підготувати навчальну програму та план проведення хакатону в кооперації з організацією Amaze (https://amaze-berlin.de), що люб'язно погодились бути нашими партнерами. Обрати тренерів, що зможуть ефективно працювати з нашою програмою. Обрати та запросити спікерів. Домовитись про використання приміщення для заходів в 3х містах: Харків (ГаражХаб), Одеса (ІмпактХаб), Івано-Франківськ (Промприлад). Запустити медіа кампанії в соц. мережах, що будуть поширювати інформацію про проходження хакатону, висвітлювати наші тематики в мережах і стимулювати суспільний діалог, а також заохочуватимуть аудиторію до участі в ігровому вечорі на останній день хакатону. Провести відбір учасників. Знайти менторів, що допоможуть учасникам вдосконалити та популяризувати їх ігри після хакатонів. Провести тренінг для тренерів. Провести три хакатони. Після кожного хакатону провести сесії евалюації, та познайомити команди з їх менторами. Провести заключну евалюацію після всіх трьох заходів. Працювати з командами над вдосконаленням та поширенням їх ігор в якості менторів протягом 2 місяців після самого хакатону. Допомоги нашим учасникам в популяризації їх ігор, опублікувати їх на сайті, а також підтримати кожного(у) бажаючого(у), хто захоче провести одну з опублікованих ігор в своїй громаді. Провести заключний follow-up захід через 2 місяці після останнього хакатону для підбиття підсумків та обміну досвідом.
Очікувані результати: Щонайменше 60 підлітків пройдуть інтенсивний тренінг з протидії дискримінації, захисту прав меншин і опанують потужний інноваційний інструмент укріплення інклюзивних цінностей в своїх громадах - створення соціальних ігор. До кінця 3-го дня команди розроблять власні соціальні ігри, які адресуватимуть проблеми дискримінації, будуть сприяти встановленню ідей рівності та інклюзії. В останній день відбудеться тестування ігр в рамках хакатону, до якого долучаться усі бажаючі, що дізнаються про проведення заходу через соц. Мережі. Щонайменше 20 ігор буде розроблено під час хакатонів. Кожна гра буде проведені хоча б один раз і залучить від 30 учасників. Щонайменше 600 людей (заплановано 3000 людей) візьмуть участь в іграх наших учасників, завдяки яким зрозуміють значення проблеми дискримінації в суспільстві, важливість захисту прав меншин і дізнаються як долучитись до руху протидії дискримінації. Кожна гра (всі матеріали\програми\посилання\інструкції) буде розміщена в наших медіа ресурсах і буде відтворенна в подальшому ініціативною молоддю в інших громадах.
Презентація:Перейти до презентації
Пошта: tetiananalizhyta2020@gmail.com
Телефон:+380972725160
Контактна особа: Тетяна